Google Ads’de Çok Kullanılmayan Hızlandırılmış Kampanyaların Yararları

Google Ads’de Çok Kullanılmayan Hızlandırılmış Kampanyaların Yararları

Dijital pazarlama uzmanları, dijital mecralarda Google’da reklam vererek müşterilerine ve hedef kitlesine ulaşmak isteyenler, ticaret yapan yada daha etkili bir iletişim faaliyeti sürdürmek isteyen firmalar Google’da reklam vermektedir.  Google’ın reklam platformu olan eski adıyla Google AdWords, yeni adıyla Google Ads’de reklam vermek isteyen herkesin belirli kampanya hedefleri mevcuttur. Google tüm bu hedeflere uygun optimizasyonları sunmaktadır. Bunlardan birisi de hızlandırılmış kampanyalardır. Google Ads‘de Çok Kullanılmayan Hızlandırılmış Kampanyaların Yararları.

Dijital mecralarda reklam vermek isteyen çoğu kişininde sıkça gördüğü ancak hemen hemen çok kullanılmayan hızlandırılmış kampanyaların aslında kampanyalarınızın amacına göre oldukça yararlı olduğunu kullandıktan sonra fark edeceksiniz. Hızlandırılmış kampanyalar sayesinde hedef kitlenize belirlediğiniz reklam harcaması dahilinde hızlı bir şekilde ulaşmış olursunuz.

Hızlı Davranmak Gereken Durumlarda

Hızlı Davranmak İstediğiniz Durumlarda bu optimizasyon oldukça yarar sağlamaktadır. Örneğin geçen günlerde yaşadığımız seçim döneminde Muharrem İnce’nin tüm sandık görevlilerine Google reklamları ile ulaşma çabası buna çok önemli bir örnektir. 2018 Haziran Cumhurbaşkanı adayı olan Muharrem İnce sandık sonuçlarının açılırken panipülasyon olduğu iddiasını ortaya atmış ve sandık görevlilerinin sandık başlarını terk etmemeleri gerektiğini hedef kitlesine yani sandık görevlilerine iletmek istemiştir. Bunun için kısıtlı süresi olan kampanyanın hızlandırılmış kampanyalar sayesinde amacına ulaşmış olması beklenmektedir.

Google Ads Hızlandırılmış Reklam

Etkinlik – Organizasyon İle İlgili Ani Bir Karar Değişikliği Durumları

Bir etkinlik düzenlediğinizi hayal edin. Ancak bu etkinlik veya organizasyonun teknik bir aksaklık nedeni ile açılış saatinin 3 saat geç olacağını farz edelim. Bu durumda hedef kitlenize ani bir karar alarak etkinlik saatinin güncel saatini bildirmeniz gerekmektedir. Bunu iki yol ile gerçekleştirebilirsiniz. Etkinlik için katılan kullanıcıların kayıt esnasında bıraktığı mail adreslerine mail yollayarak bilgilendirebilirsiniz. Buna ek olarak elinizde bulunan mail listesi sayesinde Google Ads aracılığı ile kitlenize ulaşabilirsiniz. Mail listesi ile hedef kitlenize reklam göstermek ayrı bir konudur. Bunu da farklı bir yazımda ele almaya çalışacağım.

Gün İçinde Tüm Reklam Bütçenizi Harcamak İstiyorsanız

Gün içinde hatta günün yarısında reklam bütçenizi harcayıp hedef kitlenize sıkça reklamlarınızı göstermek istiyorsanız da bu optimizasyonu uygulamanız gerekmektedir. Reklamlarınızın sabahtan itibaren ortalama günlük bütçeniz tükenene kadar sıklıkla gösterilmesini istiyorsanız hızlandırılmış reklam yayınını kullanabilirsiniz.

Bütçeniz Sınırlı ve Belirli Bir Kampanya Süreniz Varsa Dikkat

Reklam bütçeniz sınırlı ve bu reklam kampanyanızın belirli bir süresi varsa hızlandırılmış reklam yayınını kullanmamanız gerekmektedir. Bunun için standart reklam yayınını kullanmanız sizin için uygun olacaktır.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir